
Case
Palvelunhallinnan kokonaisratkaisun suunnittelu ja implementointi telekommunikaatioalalle
Konsernilla ei ollut yhtenäistä palvelunhallintaa. Tarpeena oli tuoda hallitusti yhteen kokonaisuuteen useampi osittainen järjestelmä ja näin yhtenäistää pirstaloitunutta IT-järjestelmäkenttää.
Tuotettu arvo
Projektissa korvattiin useampi osittainen järjestelmä ja tuotiin yhdelle alustalle muun muassa IT-ympäristön, asiakaspalvelun sekä sisäisten funktioiden tiketöinti, työnohjaus, resursointi, valvonta, teknisten komponenttien hallinta ja tuntikirjaukset.
Tuotettu ratkaisu
Arkkitehtuurin ja teknologisen osaamisemme turvin suunnittelimme ja rakensimme asiakkaallemme Cherwell-pohjaisen palvelunhallinnan kokonaisratkaisun ja toteutimme sen laajan käyttöönoton.
Kiinnostuitko yhteistyöstä?
Yksi klikkaus, ja yrityksesi on lähempänä parempaa huomista. Varaa alta 15-minuutin etätapaaminen, jossa kerromme kuinka voimme auttaa sinua.
Kiinnostaisiko olla osa Ainia Familya? Heidi kertoo mielellään lisää avoimista rooleista ja mahdollisuuksista Ainian riveissä.
Silloin kun yhteistyöasiat kiinnostavat, kannattaa olla suoraan yhteydessä Janiin. Hän osaa heti kertoa miten yhteistyökuviota saataisiin eteenpäin.