Case

Palvelunhallinnan kokonaisratkaisun suunnittelu ja implementointi telekommunikaatioalalle

Konsernilla ei ollut yhtenäistä palvelunhallintaa. Tarpeena oli tuoda hallitusti yhteen kokonaisuuteen useampi osittainen järjestelmä ja näin yhtenäistää pirstaloitunutta IT-järjestelmäkenttää.

Tuotettu arvo

Projektissa korvattiin useampi osittainen järjestelmä ja tuotiin yhdelle alustalle muun muassa IT-ympäristön, asiakaspalvelun sekä sisäisten funktioiden tiketöinti, työnohjaus, resursointi, valvonta, teknisten komponenttien hallinta ja tuntikirjaukset.

Tuotettu ratkaisu

Arkkitehtuurin ja teknologisen osaamisemme turvin suunnittelimme ja rakensimme asiakkaallemme Cherwell-pohjaisen palvelunhallinnan kokonaisratkaisun ja toteutimme sen laajan käyttöönoton.

Lisää caseja.

Kiinnostuitko yhteistyöstä?

Yksi klikkaus, ja yrityksesi on lähempänä parempaa huomista. Varaa alta 15-minuutin etätapaaminen, jossa kerromme kuinka voimme auttaa sinua.

Varaa tapaaminen
Asiakkaaksi

Uusi projekti mielessä? Ole yhteydessä Markukseen. Hän kertoo mielellään kuinka voimme parhaimmalla tavalla olla sinulle avuksi.

Markus Leksis
Myynti
+358 40 050 1022markus.leksis@ainia.fi
Työnhakija / freelancer

Kiinnostaisiko olla osa Ainia Familya? Heidi kertoo mielellään lisää avoimista rooleista ja mahdollisuuksista Ainian riveissä.

Heidi Pitula
CPO
+358 50 365 8584heidi.pitula@ainia.fi
Media

Silloin kun yhteistyöasiat kiinnostavat, kannattaa olla suoraan yhteydessä Janiin. Hän osaa heti kertoa miten yhteistyökuviota saataisiin eteenpäin.

Jani Valkonen
CEO
+358 50 324 9416jani.valkonen@ainia.fi